بانک کشاورزی

تاریخ: 12 آبان 1389

از سوی سازمان بهره‌وری آسیایی(APO) بانک کشاورزی الهام‌بخش مدیریت کیفیت در آسیا شناخته شد

مقاله دستاوردهای بانک کشاورزی مبنی بر تحقق مدیریت کیفیت فراگیر، در بین 4 کشور آسیایی مقام اول را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،پیرو بازدید نماینده سازمان بهره وری آسیایی (APO)و شرکت کنندگان دوره اینترنتی(TQM) از این بانک،مقاله‌ای توسط گروه ایرانی تهیه و برای سازمان بهره‌وری آسیایی ارائه و ارسال شد .
بر اساس این گزارش،پس از بررسی مقالات 4 کشور فیلیپین،سریلانکا،تایلند و ایران توسط پروفسور کاوامورا(Kawamura) استاد ژاپنیAPO،مقاله کشور جمهوری اسلامی ایران که در آن از بانک کشاورزی به عنوان سازمان مورد مطالعه بازدید به عمل آمده و دستاوردهای بانک را در راستای تحقق مدیریت کیفیت فراگیر(TQM) ارائه داده بود،مقام اول را در بین کشورها احراز کرد.
این گزارش می افزاید،جلسه بازدید نماینده سازمان بهره وری آسیایی(APO)از دستاوردهای کیفیت و بهره وری بانک کشاورزی با حضور مدیر امور سرمایه انسانی،روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل سازمان و بهبود روش ها،امورکارکنان،امور بین الملل و اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری این بانک و مدعوینی از وزارت تعاون، بانک های مرکزی جمهوری اسلامی ایران، اقتصاد نوین،تجارت،توسعه صادرات،سامان،سرمایه، صنعت و معدن،مسکن، و سازمان گسترش ونوسازی، شرکت طراحی و مهندسی انرژی و مرکز ملی بهره وری ایران روز پنجشنبه 22 مهرماه سال جاری در تهران انجام شد.